torsdag eftermiddag

förut efter lunchpromenaden så tog jag och gjorde en smootie,
idag bestog den av.. äpple,banan,kiwi,papaya och jordgubbar och lite mjölk.


Imorrn ska jag äntligen klippa mig! ja,de var väl typ ett år sen sist eller nått sånt :P
men jag tycker inte om å klippa mig för jag tycker alltid att dom tar för mycke :P
osså äre dyrt men nu har jag gått runt och tänkt att jag vill göra mer slingor
men då tog jag det mogna beslutet att klippa mig istället,sist jag färgade på salongen
så påpekade varenda en att jag borde klippa mig så Fiiiine,jag gör väl det då :P

Ja,som sagt så skulle vi ju åka till peter och sandra och kolla på hockeyn ikväll
och tydligen så vart vi bjudna på middag hos dom också,jag hörde nått om fläskfile! ;)
så vi ska åka alldeles strax,ha en trevlig kväll.



sofia

hihi jag ska klippa mig nu när jag får lön jag också. Mitt hår är så slitet men jag rakar av deras hår om dom tar för mycket haha


Blogg: http://soffelin.blogg.se/
hanna

haha jag polisanmäler den som klipper mitt för mycke :P




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR