torsdagkväll

tidigare idag testade jag min nya tränings dvd,
den var inte lika lång som jag trodde men nå fasen
vare jobbigt ändå :P haha,men det känns så skönt efter
att man har tränat : )
jag skulle gissa på att jag känner av lite träningsverk imorrn :P

Sen tog jag en dusch,gjorde en smootie och sen åkte jag ut för att
möta älskling där ute för vi skulle köpa varsitt badminton rackert,
vi ska börja spela badminton tillsammans :)
hann även med en sväng på HM och köpte 3 trosor för 20kr st!

sen har vi ätit och kollat på hockey,det var gryta med churizokorv
och rotsaker.

nu tjatar älski om att vi ska gå och lägga oss och kolla på
veckofinalen av halv åtta hos mig.. så de ska vi göra nu!
godnatt!

dagens smootie bestog av banan,annans och jordgubbar.

60kr för 3stycken,som hittat!






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR