Fredag!

Godmorgon!

Imorse klev jag upp 7.30 och nu har jag nyss sminkat mig och ätit frukost, ett jättegott bröd från jobbet med ost och gurka och te :) Stekte på lite pytti till matlådan. Så nu ska jag alldeles strax till bussen för att åka och jobba fram till 18. Igår fick jag jobbigt ont i huvet så fick smita iväg och ta en ipren och köpte en flaska ramlösa som jag nu har druckit ur och har vatten i men jag är hopplös på att hålla reda på flaskan (jag har försökt förut :P), den försvinner alltid spårlöst :P. Men jag måste försöka ha en flaska för det är så himla varmt på jobbet. Aja, vi hörs senare. Ha en trevlig dag! :)

Länge sen ni fick en bild på lilla mig nu :P ( förutom igår men det var ju på frippan ;) )
Jag idag..






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR