Fredagkväll

Idag slutade jag som sagt klockan 18, dagen kändes faktiskt lång idag.. trots det största postutlämningen jag någonsin varit med om :P. när jag slutade blev det ett litet äventyr med båsk, han skulle sjutsa hem mig men det slutade med ett mycket invecklat besök på bolaget :P och en mindre rolig biltur.. jag fruktade för mitt liv ett tag, haha näe men han kör som en kråka :P (kanske inte ska säga så mycket men jag kör inte som honom ;P) så när jag väl kom hem, 45 minuter efter att vi hade slutat :P så gjorde jag middag som blev lax i ugn med fetaost på och till det stekte jag zuccini,rödlök och purjolök och lite böngroddar till,gott! :) ute på balkongen och termometern visade på tok för många grader tror jag :P.


Nu väntar jag på bubben för vi ska åka till mamma och hämta våra gf-biljetter :) imorrn blire gf,tjoho :) Trevlig kväll!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR