Fredagkväll

Vi håller just nu på med maten, vi äter olika mat idag för att jag var sugen på en sak och bubben på en annan och vi hade inte tagit fram nått, hoppas min mat blir god,var så sugen.. visar sen :)

Idag på jobbet har det gått bra, förutom att jag tog mig en liten trocadero-dusch på förmiddagen :P haha jag blev varnad av kenneth nån minut innan "var försiktig med kniven" haha jaa,sa jag. Tror ni inte att jag lyckas skära hål på en flaska och det börjar tok-spruta trocadero över hela mig :P jag blev jätte chockad :P haha, men lite roligt var det. Har inte suttit så mycket i kassan så det vart en skön lång dag, 8.45 - 18.

Just nu gör vi allt möjligt samtidigt, lagar mat, springer upp och ner i tvättstugan, städar,diskar och byter sängkläder. Imorrnbitti åker vi ju till sthlm så då ska det vara fint och städat när vi kommer hem tänkte vi :) Vi ska även till mamma en sväng ikväll och sedan handla lite godis och grejjer till bussresan imorrn, mysigt med nästan 5timmars bussresa med bubben :) hihi. Näe, nu ska vi käka. Hörs senare.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR