Fredagnatt

Hallå alla nattugglor!

Nu har jag kommit hem från vinkvällen, den var trevlig förutom att det spelades väldigt dålig musik :P haha sorry men jag måste ju få vara ärlig, sjukt dåligt.. jag fick inte ens höra Billionaire med Travie Mccoy liksom, whats up whit that :P Jobbigt när folk inte förstår sig på riktig musik :p, därför ska man ha fest hemma där man själv får vara maistro ;) Nej men annars var det trevligt :) Min älskling kom och hämtade mig.

Näe, nu har jag några låtar kvar.. måste få lyssna av mig på bra musik efter denna kväll :P tvätta bort sminket sen blire sängen. Godnatt!

Lite tips ;)..
Billionaire - Travie mccoy feat Bruno mars
Eminem - Talking to myself + cinderella man
Lady gaga - Speechless + teeth

Wavin Flag - K´NAAN
i can transform ya - Chris brown feat lil wayne





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR