Lördag

Idag var jag och johanna på birsta för att gå på bolaget och apoteket och sen åkte vi på stan och gick runt och kika och köpte lite ljusgrejjer :P haha sällan.(bilder kommer en annan dag) Johanna åt en langos men jag hade inte ätit det tidigare så jag var tveksam,köpte ingen men smakade och det var väl OK. Sen åkte vi på willys och handlade och hem till oss och fikade på ballis :) Nu har jag sprungit runt och letat nått att ha på mig ikväll när jag helt plötsligt kom på att jag hade ju bestämt det redan :P hade helt glömt bort den klänning.. den är hur söt som helst! och såå mycket sommar! :)


Bytte dock frissa till allt på ena sidan och ett örhänge.. ballt! :) (fick ingen bra bild)


Nu är krocketterna i ugnen,salladen är gjord och grabbarna står nere vid grillen och jag sitter här med en Sommarcider, Skål och trevlig lördag :) ses på GF.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR