Lördagnatt

Dagen på jobbet gick bra,det var jag och jonna som stängde :) och när vi hade stängt kom danne och hämtade mig och vi åkte ut till golfranchen där bubben väntade, dom höll på och sjuta lite bollar, jag fick prova jag också men det gick inge vidare direkt :P efter det åkte vi alla 3 hem till oss och jag åt två varmkorvar :P (hade ju inte ätit sen klockan 15 :P) och sen tog vi med lite chips och jordnötsringar och dricka och åkte upp på södraberget och satt oss och tittade ut över staden och snacka massa gojja (kameran var med men batterierna tog slut så bilder kommer imorrn,om det vart någon bra :P) och nu är vi hemma och jag funderar på att gå och lägga mig.. endå inget bra på tvn. Imorrn ska vi till någon stuga nånstans där rickard och hans tjej är, tror inte det skulle bli så bra väder men iallafall :P Aja,godnatt på er!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR