Måndag

Godmorgon måndag!

Idag klev jag upp strax efter 10 och kollade på tv och nu har jag nyss ätit frukost och är inne på min andra kopp te, till frukost vart det en hård macka med potatissallad! så himla gott men inge nyttigt! vi köpte en hel potatissallads burk igår och fick ju klyftpotatis där hos dom så den fick vi med hem igen.. kan ju inte slänga :/. Aja, nu äre dags för embla att äta snart och sen blire promenad. Måste ner på stan också med orkar fasen inte! :P måste ner bara för att köpa linsvetska,annars måste jag ju slänga linserna efter varje gång jag använder dom.. inte så ekonmiskt :P. Näe,nu tror jag att det är nån som är hungrig.. hörs senare!

Förövrigt så äre bara 3arbetsdagar kvar till semester :) semester i hela 9dagar ;)


fia

Mysigt med semester :D


Blogg: http://soffelin.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR