onsdag

Hej allihopa!

Vi har spenderat nästan hela dagen ute på havet, jag,bubben,kaggen,henke och embla såklart.. har åkt båt ut till spikarna och där tog vi en glass på hamnstugan och satt på bryggan och åt den och njöt :) sen åkte vi hem och vi åkte hem och gjorde mat det var kyckling.. jag åt min egen variant av cesar-sallad och bubben åt kyckling med kroketter. Efter det tog vi en promenad hem till mamma och per för bubben skulle hjälpa per och bära kylskåp och sen gick vi hem igen. Nu ska vi väl bara mest inte göra nånting innan vi går och lägger oss,kanske lite glass ikväll också.. :) när semestern är slut tänkte jag göra ett inlägg med bilder från våran lilla semester vecka, så slipper jag lägga ut massa bilder varje dag. Så det kommer en bild-bomb på söndag ;)

dagens middag,so goood :)
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR