Onsdag

Hallådär.

Igår skrev jag inget för jag orkade inte skriva när jag kom hem, efter jobbet var jag nämligen bjuden på grillad hamburgare hos mamma och per så jag åkte dit när jag slutade klockan 18. Bubben kom dit efter en stund och vi åkte hem vid 22.30 typ, var så trött så vi gick och la oss nästan på en gång. Det var lite tungt att kliva upp idag,var jätte trött och ville sova myyycket längre :P men det får jag göra imorrn för då är jag ledig. Men idag blir en spännande dag, det kommer nämligen en ny tjej som ska få hoppa in för att nån sommarjobbare slutade.. och det är jag som ska lära henne kassan och det :P hehe,det kan bli spännande.

Näe, nu ska jag fixa lite frukost innan det är dags att gå till bussen, ha en trevlig dag allihopa!


fia

lycka till :D


Blogg: http://soffelin.blogg.se/
hanna

hehe ja,det gick bra :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR