Söndagkväll - semesterbildbomb

Heej. Idag har jag mest varit hemma, bubben åkte till jonas så jag passade på att städa lite,diskade och damsög och när jag sprang runt och städade och plockade så såg jag att jag hade lite ledsna blommor, så jag åkte ut till plantagen och köpte nya som blev jätte bra :) efter det åkte jag och hämtade bubben och vi åkte och hämtade våra cyklar och sen handla lite och hem och började med maten som blev lax med pressad potatis och sallad,jätte gott! :) Nu ska vi snart ut på en kvälls-promenad och sen ska vi titta på film, efter det blire sängen för imorrn äre tidigt som gäller.

jag hade lovat en massa bilder från våran semester-vecka.. här kommer det..

MÅNDAG - Fin väder så vi försökte hitta nånstans att lägga oss och sola. blev även en dyr sväng hos veterinären.



TISDAG - Då var det 80års-kalas för morfar, vi åkte till hudik jag,bubben,mamma och per. Vi,morfar och hans "tjej" och 2 till åt middag på en restaurang med superfin utsikt, avholmsberget heter det.




ONSDAG - Då vart det en båttur med kaggens båt, det var jag,bubben,kaggen, hans bror och embla.







TORSDAG - Gjorde vi inte så mycket tror jag, vi var hos danne och latade.



FREDAG - Vi fixade med bilen, tvättade och grillade hos danne på kvällen.. för min del blev det grillspett med chorizo och massa grönsaker och boysen åt kyckling.




LÖRDAG - Klockan 5.30 ringde klockan och vi steg upp,kokade kaffe och spillde i en termos och packade ihop allt och for och hämtade danne,packade på cyklarna och for upp mot övik för att ta båten ut till ulvön,2timmar tog båtresan och vi var där från 11 till 15.30, vi cyklade rakt igenom hela ön (ja,jag trodde jag skulle falla ihop på cyklen,så jobbigt var det.) men det var jättefint att cykla där och jätte mysig by i hamnen med hotell,restauranger och caféer,vi tog en dricka på cafe måsen. Hit kan jag tänka mig att åka igen!













Så, nu blire Snabba Cash och glass! trevlig kväll.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR