Söndagkväll

Godkväll alla glada!

vi har haft en hel dag uppe i hammarstrand(ca 10mil härifrån), vi åkte inte hemifrån förns vid 12 osså skulle vi handla lite och hämta danne så vi var uppe i hammarstrand vid 2tiden. och när vi kom dit bestämde vi oss för att åka dirket till en sjö där hundarna kunde bada.. det tog ett tag det också :p åkte förbi minst 5sjöar innan vi hittade dit vi skulle :P så då fick hundarna bada, det var faktiskt bara jag och bubben som inte badade,hade inga badkläder! sen åkte vi till deras stuga igen och började fixa mat, grillad fläskfile med ugnspotatis och beasås.. gottgott :) Sen vid 19.30 åkte vi hemmåt igen. Vi har haft en mysig och härlig dag, hoppas alla ni andra också har haft det :) här kommer lite bilder från dagen..


Embla och Milo badade..

Rikard och carro badade..

Dan och hundarna badade..

Varför ha varsin pinne när man kan ha samma :P


jag badade fötterna..

påväg hem stannade vi på en utkiksplats.. mycket fin utskik,eller hur? :)


Nu blire lite tv och sedan sängen.. godnatt på er!


jag idag i min nya klänning från monki :)






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR