Söndagmorgon

Goddagens!

Vaknade vid halv 12 idag.. vart inte överdrivet igår så just nu mår jag bra :) liitelite ont i huvet,men inte mycket. Vi var här innan och jag var så peppad på att se hoffmaestro,tror ni jag fick göra det? neee,vi kom ner precis när dom höll på att presentera alla bandmedlemar och sen var dom klar, suuuuucks. nån som såg dom? var dom bra? klart dom var. Sen gick vi runt och letade öltält där man fick plats.. omöjligt. Och sen testade vi även wookad älg, helt OK men inte det bästa jag har ätit. Sen tog jag och älskling en promenad hem och han somnade i soffan direkt :P men jag väckte han och vi gick och la oss i sängen. Men det var en rolig kväll :)

Nu väntar jag på att herrn ska duscha färdigt så ska vi ut till svärisarna och fika :)

Jag kör på jeansshorts och tubtopp idag.. sommar! :)





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR