Tisdag

Heej!

Nu har jag inte skrivit på ett tag,har faktiskt inte varit hemma så mycker eller haft tid :P Igår skulle vi ut och lägga oss och sola nånstans men embla är dålig i ögat så vi bestämde oss för att åka till veterinären och kolla upp det först, fick en tid vid 1 på ett ställe men åkte till ett annat ställe där vi fik akut tid och där kollade dom på embla och sa att hon har en inflammation i ögat osså fick vi köpa en salva och allt kostade skjortan :P Sen åkte vi och la oss på ett ställe på alnön men det var så mycket spindlar som sprang rakt över magen på en så det slutade med att vi låg sväriarnas stora altan och fick pyttipanna till middag.

Imorse dukade vi upp fin frukost på balkongen.. rostade mackor med bubbens mammas egna jordgubb/rabarber marmelad. Och sen åkte vi och lämnade embla och åkte till mamma och sen åkte jag,bubben,mamma och per till hudik och skulle fira morfars 80års dag, det gjorde vi på en restaurang uppe på ett berg med jättefin utsikt och jag åt regnbåge med romsås, gottgott! sen hem till morfar och fikade tårta och grejjer. och nu har vi nyss kommit hem.

Jag har lite bilder från båda dagarna men dom kommer senare, nu ska jag titta på leila bakar och sedan fixa en macka!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR