Color

Här sitter jag och har nyss sköljt ut hårfärgen ur håret, bara utväxten så ni kan va lugn ;) vill göra slingor också, har köpt förpackningen men vill dock inte göra det själv.. Aja, jag och embla var iallafall ut på en promenad med lite jogging bort till willys förut för att köpa färgen till utväxten, vart lite banan och champinjoner också :P. Öppnade paketet med smink igår och det ser bra ut iallafall, har inte testat allt än, tänkte att jag kunde komma med reslutat sen när jag har testat allt och säga vad jag tycker :) kanske senare eller imorrn.

Detta var i paketet iallafall.. Mineral Foundation, mineral concealer, foundation borste, läppglans och ögonbrynsformer(eller vad man ska kalla det, eyebrow stencil kit heter det iallafall ;P)






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR