E.l.f - Eyes lips face

Nu har jag provat mitt nya smink från E.l.f, så jag tänkte ge er en liten recension.. jag betyg sätter med H´n som i Hanna ;) 5 H´n är topp! Ett H är botten :P


E.l.f Mineral Foundation - när man lägger på den på ansiktet så känns det inte som att det händer nånting, ingen skillnad med andra ord, men man ser verkligen efteråt att det blir skillnad och att man även med mineralfoundation ser lite sminkad ut, men det är för mig en postiv del. En annan sak jag trodde om både denna och concealern är att det är små burkar, men det behövs verkligen inte mycket för varje sminkning så storleken på burken är inte heller något problem! Just nu använder jag en gammal rouge-borste till denna.
E.l.f Mineral Foundation får HHHH

e.l.f mineral Concealer - Den här tyckte jag om! Concealer har man på dom lite mörkare områdena som under ögonen och runt näsa och mun och sånna ställen. Den är ljusare än foundationen men syns ändå inte så. Till denna använder jag en foundation borste från e.l.f  (eftersom concealer-borsten var slut när jag beställde.) Borsten är väldigt bra, mjuk och fin och bra med långt skaft som ni ser att jag inte har på den första, gamla borsten :P
E.l.f Mineral Concealer får HHHHH

e.l.f Eyebrow stencil - tyvärr måste jag nog dissa denna, den är alldeles för tjock för mina ögonbryn (som förövrigt är näst intill obefintliga? har jätte tunna,why? :P) men för den som har riktiga,tjocka ögonbryn tror jag att dom här kan vara till bra hjälp för att få en bra form.
E.l.f Eyebrow stencil får HH+


e.l.f Hypershine Lip Gloss "Flirt" - Superbra läppglans, sitter kvar länge, jag hade på mig den under en promenad/jogging tur till willys och tillbaks och när jag kom hem satt den kvar än! Det enda negativa är lukten.. jag kan inte riktigt sätta ord på vad den luktar men jag skulle vilja säga.. sågspån?..  typ :P.
Men det gör inget för mig, den satt så bra och gav bra glans så :)

E.l.f Hypershine lip gloss får HHHH





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR