Fredag

Godmorgon fredag!

Jätte tråkigt väder idag.. det har regnat sedan jag klev upp typ 8.45.. men det spelar ingen roll idag för jag ska ju jobba idag ;) då får det jätte gärna regna :P Tur att jag tog mig förnuft och köpte ett paraply för ett tag sen :)
Igårkväll målade jag äntligen manikyr på naglarna, jätte länge sen sist, så nu känner jag mig normal igen :P

Det blev en kort variant den här gången för några naglar hade
gått av så jag klippte ner resten av naglar i samma längd och målade :)



Idag till frukost blev det mannagrynsgröt och nu tror jag att jag ska slå på lite kaffe och ta en bit av kardemumma kakan jag gjorde igår (den är så god och det luktade kardemumma i hela lägenheten igår :P). Måste även packa arbetskläderna och matlådan.. önskar alla en fortsatt trevlig Fredag :)





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR