Fredag

Då vare fredag igen och helg.. dock inte för mig eftersom jag jobbar imorrn ;)
Var nyss ute och kastade lite frissbee med embla,hon springer efter den som en dåre men hämtar den inte :P

Idag har jag fortsatt med tapeterna i sovrummet och när jag tog bort en list så såg jag något som gömde sig under den..  haha vad hände där liksom :P tänk er ett helt rum med denna tapet! (förmodligen var det ju hela rummet :P på den tiden)


Började måla,har nu målat en tapetbredd.., måste ha en förlängningsgrejj till rollern,just nu kliver jag upp och ner på en stol för att nå,går nog snabbare med en längre roller istället. Imorse vaknade jag klockan 10 och till frukost åt jag en hårdmacka med leverpastej och gruka och en smootie sen har jag inte ätit nått mer så nu äre dags för lunch,tror det får bli en kokt korv med bröd, mums :)





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR