Fredagkväll

Godkväll alla glada!

Hemma efter den långa dagen på jobbet :) gick ganska snabbt ändå. Nu har jag nyss kommit ut ur duschen. Köpte två påsar jordnötter på jobbet (2 för 25:- ;P) å fasen vad gott det var,så länge sen jag åt nötter, men det känns som att jag kommer kunna sluka ena påsen på en gång så jag tror jag måste gå och skära upp ett äpple eller nått också, nötter är ju jätte feta men det är nyttigt fett men för det kan man ju inte är hur mycke som helst tyvärr :P. Var ju som sagt en sväng på stan innan jag åkte till jobbet, köpte en ny förpackning slingor och en body lotion som luktar gooooott :) Bröllopsfixaren nu på tvn(tror den hette så,orkar inte kolla :P) så jag tror jag ska blåsa håret och sedan sätta mig i soffan och mula nötter :) härlig fredag! Trevlig kväll allihop :)





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR