Fredagkväll

Godkväll alla glada.

Just nu sitter jag med denna skål med godis framför mig och kollar på Mitt stora feta grekiska bröllop :)

För övrigt så var jag ut och gick med embla för en stund sedan,gick själv för bubben tittade på nån film som jag inte orkade se :P och efter promenaden gick jag och la mig i solariumet en stund,skönt.. de var länge sen.
Det vart en sen tacos middag ikväll för vi åkte iväg och handlade vid strax efter 7 och då åkte vi till birsta och handlade till tacos och en jätte påse godis för dom hade billigt godis där nu ;)

Jobbade idag också och det var jätte roligt att jobba idag, det var så in i bomben med folk :P jag sprang fram och tillbaks och skulle hjälpa till i frukten,alla kassor var öppna,mitt i allt kom posten så då var jag tvungen och göra det.. och herregud,men det är så roligt när det är mycket och göra :) så tiden gick super snabbt.

Tog en snabb outfitbild imorse innan jag åkte till jobbet.. (var inte meningen att linnet under tröjjan skulle sticka ut såå mycket där nere :P)


Näe,nu ska jag fortsätta titta på filmen och käka massa godis.. mmmm :) trevlig kväll på er!


fia

muuuuuuums!! käkade också tackos igår :)


Blogg: http://soffelin.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR