Happyface!

Imorse fick jag en avi att jag hade ett paket att hämta, va fasen tänkte jag.. det kan ju inte vara sminket för det skulle ta 7-14dagar att få hem det, men det var sminket! :) jag har inte öppnat det än för jag har nyss varit och hämtat det. Osså har jag varit en sväng på stan och köpte lite vanliga hårgrejjs och örhängen och en supersnygg klänning :) tänkte lägga in bilder på allt men då dog batteriet i kameran så den håller på att laddas nu. Så bilder kommer senare :) Kom nyss hem, när jag kom hem från stan tog jag med embla och gick bort på willys och handlade lite till maten och sen gick vi även och hämtade paketet som sagt :) Men nu kan jag inte hålla mig längre.. måste öppna! :P

Här har du bilden linus! :P (ni får nöja er med den medans kameran laddar ;P)


Linus

oj oj oj jag hoppas min pojkrumma inte skrämmer iväg dina läsare ^^

Hanna

Haha :D




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR