Lördagkväll

Här sitter jag och äter banan.. :P har kommit hem från jobbet för ungifär en timme sen, jag har en förvirrad arbetskamrat som jag stängde med ikväll.. direkt när jag kom frågade han om jag hade sjuts ikväll för han ville åka med till stan så jag sa kanske, efter nån timme kom han till mig och sa "du,jag kom att jag har ju bilen med mig" haha,så bubben behövde inte hämta oss och jag fick åka med aleks :) (han är inte bara förvirrad han är hemskt rolig och trevlig också :P) osså har han tappat körkortet 2gånger så gissa om det var spännande att åka med han ;) Förövrigt så ska han hoppa fallskärm imorrn,jag vill också!! haha jaja,nog om honom nu!

Dagen har gått bra och ganska fort, lunch timmen gick väldigt fort :P . Ibland när man ska lämna embla ensam så får jag så dåligt samvete.. idag var en sån dag :P så när bubben skulle sjutsa mig till jobbet fick vi vänta tills hon hade ätit färdigt så fick hon följa med :)

Mattes lillhjärta!


Bubben och dan är på väg hit,han ringde och fråga om jag ville ut och cykla med dom ner till stan för att det är cruising? hmm,vette sjutton om jag orkar. Vi får se! Nu ska jag fortsätta titta runt på internett lite. Ha en trevlig kväll!


fia

SÖÖÖÖÖT :D


Blogg: http://soffelin.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR