Måndag

Asså jag börjar bli irriterad.. VART ÄR SOMMAREN?! det är 14juni, mitten på juni och det är typ 10grader ute? vi har liksom 3sommar månader och en av dom har snart gått.. BLÄ på svensk sommar. (sitter liksom och dricker te nu för jag tyckte det var kallt)

Aja,nog om detta.. vaknade imorse 9.40 av ett sms av bubben där det stog Älskar dig :), bättre start kan man ju inte få :) . Var ut med embla och åt frukost som blev en skål fil med fullkornshavregryn,linfrön,banan och kanel :) gott. Om ett tag ska väl jag och embla ut på en prommis, ska försöka jogga lite också. jag tvekar ju starkt på att det blir nån Beach 2010 i sverige men man får ju inte ge upp hoppet ;) Sen blire nog att städa lite i sovrummet för ikväll flyttar vi nog in dit igen :)

Så utan sommaren får vi drömma oss bort..








Linus

tihi där ligger jag och flyter på en madrass liksom

Hanna

haha,tänkte lägga ut den när du visar halva rumpen men tänkte att du kanske blev arg då :P

Linus

vad är det för bild ? :P

ääh lägg ut va du vill så länge jag inte visar nåt annat än rumpan så äre lungt ;P




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR