Måndag

Hej måndag!

Har inte skrivit något idag för jag har inte haft så mycket att säga.. :P men vid 12 gav jag embla mat sen åkte jag ner mot stan (såg nämligen i tidningen att det var rea på gina tricot,ibland är det bra att ha tidning ;P) och kom hem med 3 saker, sen åkte jag hem igen och gick ut på en promenad med embla, vi gick bort till willys och köpte massa melon :) gottgott. Nu har jag duschat och diskat och ska ta och äta nånting,bubben jobbar över så han kommer inte förns vid 6 så jag tror jag äter lite fil nu så kan jag äta lite mat med han när han kommer hem. Senare kanske vi får besök av mamma och per :) här kommer bilder på det jag köpte.. var inte så mycket spännande på rean tyvärr :/ men jag hittade ända lite grann, allt i blått! blått är fint.

Den här ser ganska tråkig ut på bild men det är mer tjocktröjja i verkligeheten :P

Äntligen!! som jag har letat efter en jeansskjorta, osså hittar jag en på rea! Fantastiskt!

Sött blått armband :)


Ja,det var dagens fynd! Nu ska jag kolla på tv och börja med middagen om en stund, trevlig måndag allihop.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR