Måndag

Heej!

Idag när jag vaknade så kändes det först som att jag var helt frisk men efter att jag hade varit uppe ett tag så kände jag att det inte hade blivit mycket bättre :P har kvar hostan och lite snorig men annars så äre bättre :) så jag gick ut på en promenad med embla sen när hon hade ätit så gick jag ut en lite längre sväng med henne sen åkte jag ner på stan en sväng, såg att det var ännu mer rea men hittade inte mycket :P men jag hittade en jääättesöt topp och två läppglans(dom kan man inte få för mycket av :P)

Hur söt? Den är lite kort,inte magtröjja men lite kort.. jag tror att den ska vara så. Men tänk till ett par jeansshorts, nice! :)

Läppglans Fruity amazing glaze nr37 pineapple & nr32 wild strawberry från Isadora, den gula blir inte gul på läpparna(såklart) och den tycker jag mest om.., den blir bara glansig och den andra är det även glitter i.


Nu ska jag kika på tv en stund, kanske ta mig en till macka.. kurrar i magen. Föresten, härligt väder idag :) synd att jag inte kan dra på mig sommarkläder eftersom jag vill bli frisk.. kände mig ensam om kofta på stan ;P





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR