Måndag

Då var det måndag igen, ny vecka.
Har varit vaken ett tag och var ut med embla för ett tag sen. Har nyss stått och skurit rabarber och fryst in :P . Idag tror jag att jag struntar i att fortsätta med målningen för resten av veckan ska Dan hjälpa mig :) Funderar på om jag ska testa göra lite slingor i håret istället, köpte för nån vecka sedan en förpackning men har inte orkat än så kanske ger mig in på det idag då, kanske ;P . Annars så tänkte jag äta frukost och diska nu. Min duktiga pojkvän cyklade till jobbet idag,vilket betyder att jag har bilen hela dagen ;) men jag vet inte om jag ska nånstans, åker ju inte bara för åkandets skull faktiskt :P. Näe men nu börjar jag bli hungrig så jag måste fixa lite frukost nu.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR