Onsdag

Åå, min hals! jag har ont.. men det är bara halsen än så länge.. hoppas jag slipper börja snora och grejjer. Jag hade ju stora planer på att vara frisk på fredag, ska bara vila och äta och dricka massa varmt så kanske KANSKE det här blir bra. Just nu håller jag på att koka nudlar, är inte sugen alls men måste ha nått varmt osså måste man ju ha mat också så man får i sig nånting annars blir man nog bara mer sjuk.

Tänkte iallafall visa några bilder från igårkväll innan jag går och lägger mig i soffan igen.

Jag och Mad-micke

Vin.. (undrar om det var före eller efter jag välte ut ett glas på båsk :P haha)

Degen, Båsk och Emma

Jag och Kristina

Dan fick inte va med på nån bild för det var han som knäppte :P

Näe,nu ska jag lägga mig i soffan med en skål nudlar, trevlig onsdag!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR