Onsdagkväll

När bubben kom hem åkte vi ut till birsta och mötte upp kaggen och gick på systemet och shoppade lite, sen gick vi på ikea där bubben köpte korv till middag och kaggen åt glass.. sen åkte vi till maxi så jag kunde köpa min middag.. soppa på påse :P köpte en påse potatis/purjolök och en sparrissoppa. Köpte även detta..


Haha, så sjukt dålig tajming att bli sjuk till midsommar, jag som inte har varit sjuk på huuur länge som helst men nu slår det till, that sucks!

När vi kom hem gick bubben och kaggen bort till minigolfen och spela lite och jag gjorde iordning potatis/purjolöksoppan med rostade mackor :) gottgott. Bubben frågade om vi skulle kolla på nån film när han kom hem men han har inte kommit hem än så jag tror vi hoppar det,jag som tänkte lägga mig tidigt och bli frisk.. :p Aja,säger godnatt här iallafall.. godnatt!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR