Onsdagkväll

Hej!

Har inte skrivit på hela dagen märkte jag :P hehe
men idag kom älskling hem från jobbet för att han inte mådda nå bra(äre jag som är smittarn? :P) så han har varit hemma hela dagen :) men jag har tvättat lite och sen åkte jag ut till birsta(passa på när bilen var ledig :P), jag köpte en ny byrågrejj till hallen faktiskt :P osså köpte  jag en blomma och en ljuslykta som ska stå på den :P hehe visar imorrn om vi orkar bygga ihop den då :P tog även en snabbsväng på birsta city och hittade en söt somrig klänning med snygg v-ringning i ryggen på monki,

jag antar att det här är ryggen eftersom lapparna och prislapparna sitter på den sidan :P


Men hörni vilket jäkla väder det var förut, den var jätte blixtar och det dundrade ordentligt här,åskan var inte långt bort kändes det som, det såg ut som att blixten slog ner en bit bort och nån minut senare stog det en brandbil där. Läste också på st att det "forsade in vatten i In gallerian" ? nån som var där? :P

Nyss var vi och handlade lite frukt och grejjer på willys och nu tittar jag på tv och bubben sitter vid sin dator.. ha en trevlig kväll.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR