Söndag

Heej allihopa!

Vi har till bringat hela dagen ute på ön, bubbens pappa ville ha hjälp med att lägga lite golvgrejjs i vardagsrummet (även dom håller på med renovering nu :P) men innan vi åkte dit så målade vi på ytterligare ett lager på våra egna väggar. Medans dom höll på med det så gick jag och embla ut på en promenad,gick förbi jobbet och önskade semester,får se hur det går :). Vi blev såklart bjudna på mat där och det vart grillad fläskfile, gottgott :) Sen åkte vi till ica maxi och köpte lite små saker och träffade en kompis till bubben som hade köpt en hund i fredags, 8veckor gammal jämthund.. den var så söt och mjuk! :) sen åkte vi hem och bubben och carlgren skulle på bio 21.15.. trodde dom ja.. bubben kollade på sf och såg att filmen började 20.15 och då var klockan 20.05 :P haha så då vart det en jäkla fart på dom. men jag tror dom hann. Så jag och embla ska väl gå ut på en prommis snart och sen tänkte jag skära upp lite morötter kanske :) Ha en trevlig söndagkväll!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR