Söndagkväll

Idag är det tydligen sveriges nationaldag,det hade jag ingen aning om :P
Idag har jag och älskling varit och hälsat på i johannas kollonilott-stuga och där höll dom på och gräva och plantera och höll på för fullt.., ja plockade lite rabarber och tog hem :P haha. Fikade bulla och andra go´saker och kaffe. Sen åkte bubben till jonas för att kolla på tennis så då tog jag bilen och åkte till birsta :P köpte lite målar saker och sen hittade jag en skön tröjja på monki,kan visa imorrn. Sen åkte jag och hämtade bubben och vi åkte hem,la oss i soffan lite för jag hade ont i huvet. Sen åkte vi ut till bubbens mamma och pappa där vi blev bjudna på middag och sen efter det åkte vi hem och gick ut på en promenad med embla så hon fick springa av sig lite. Men nu äre snart dags för sängen. Vi försöker alltid gå och lägga oss "tidigare" men de är fasen inte lätt :P haha. Så vi säger väl godnatt här då! Godnatt.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR