Söndagnatt

Hej alla nattugglor..

Idag har jag faktiskt jobbat hela mitt pass, så stolt :P var lite otrevligt att sitta och snora och hosta bland kunderna men det gick :) När jag slutade kom älskling och hämtade mig och vi åkte till hans farmor för vi var bjudna på middag där, hans mamma, pappa och syster var också bjudna :) så vi fick sill och pärer och sånt :P och fläskfile och jordgubbstårta :) Sen åkte vi hem och tog fram glass,med kolasås och strössel och tittade på filmen Farsan :P den var väl sådär, man skrattade väl mest åt hans roliga svenska :P Nu ligger båda mina sömntutor och sover och jag sitter här och lyssnar på musik i hörlurarna och drömmer mig bort.. ibland önskar man att man bara kunde släppa allt och ta en enkelbiljett någonstans och stanna där tills man blir less, och då åker man nån annanstans.. eller så stannar man hemma och sitter och tittar på tv och tittar in i datan dagarna i enda.. det går ju också. Godnatt.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR