Tisdag

Goddagens!

Idag vaknade jag inte förns typ 10.50 :P men då hade jag legat och läst tidningen klockan 7 imorse för att jag då inte kunde somna om.. sen när jag slår på tvn och datan så funkar inte internett så bara dom vanliga kanlerna fanns(1an,2an och 4an och sånna :P) så då gick jag ut med embla och sen la jag mig i soffan och läste en tidning och åt frukost som fick bli en kopp te och en ipren :P (jäkla mens-verk) Sen drog jag ut internett kablarna och ställde mig och diskade och gav embla mat och sen satt jag in kablarna igen så nu funkar allt :) Härligt morgon ;)

Igårkväll kom mamma och per och jag hade gjort en rabarberpaj för det ville dom ha :P osså höll jag på att dra slingor ur en sån där sling-mössa så mamma fick hjälpa mig med det när dom kom och sen medans färgen var i håret åt vi paj med marsansås :) Håret blev bra men just nu syns det inte så mycket? men hellre det än att det syns föör mycket :P tack för hjälpen mamma.

Snyggve ;P


Och just nu sitter jag och äter lunch som fick bli fil med banan,russin,fiberhavre och linfrö.. ska snart ut på en promenad igen.


Ikväll äre grillning med några från jobbet, trevligt :) ser ut som att vädret tänker svika oss dock :/ menmen :P nu ska jag käka upp här och så, hörs senare.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR