Tisdag

Goddagens gott folk!

Idag vaknade jag vid 9.15 typ, sen dess har jag inte gjort mycket,som vanligt.. varit ut med embla och ätit frukost,suttit vid datan och kollat på tv. Jättefint väder idag också,blåste dock lite småkallt förut när jag var ut men det var ju lite mer på morronsidan så hoppas att det blir lite varmare :)

Kom på att jag glömde visa vad jag köpte igår på stan.. eller visar bara en sak för resten kändes lite ointressant
men jag köpte iallafall bikini underdel till den färgglada bikinin :) osså denna lilla goding på Make up store..
En blusher,ljus och fräsh till sommarn :)



Nu är det snart dags för embla att äta och jag tänkte stoppa i mig resterna från salladen igår :)
Och juste.. nu är det JUNI! crazy..





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR