Tisdagnatt

Hejsan, sitter framför tvn och dricker min andra kopp te,mina halsmandlar känns stora som fotbollar :/ gör ont när jag sväljer, var lite kallt att sitta ute och äta.. hoppas jag inte blir sjuk.

Har iallafall haft en trevlig kväll med några vänner från jobbet med grillning och fotboll :P vi satt som sagt ute och åt och efteråt gick vi in och drack kaffe och kollade på fotboll och pratade strunt. Till slut var det bara jag,dan och degen kvar och då var klockan 23 så jag tvingade dom att titta på sex and the city(det går ju dubbelavsnitt mån-tors :) ) och sen kom bubben och hämtade mig och vi åkte hem. Bilder kommer imorrn om jag hittar några intressanta i kamran :P

Nu ska jag titta vidare på lite komedier och dricka upp mitt te. Godnatt





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR