Torsdag

Goddagens Torsdag!

Idag vaknade jag vid 9.. i vardagsrummet ;P Igår blev lukten i sovrummet lite mycke eftersom vi hade målat alla väggar (utom en då) så jag och bubben bestämde oss för att sova i vardagsrummet. Han fick ta soffan och jag tog golvet,med den tjocka vanliga madrassen och bägge bäddmadrasserna :P. Så jag låg och kollade på tv länge,somnade med tvn på,stängde av den imorse tror jag. På tal om sova,igår natt fick jag sendrag i benet,det gör så himla ont så jag brukar skratta :P men igår vet jag inte vad jag gjorde för jag var halft vaken :p.
Aja,nu ska jag kolla på våra bästa år och i pausen ska jag fixa frukost.

Idag är det fint väder, skulle ju vilja sitta på stan med en glass i handen eller nått liknande :)





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR