Torsdag

Hallojs,
Idag är det tvättdag så jag ska snart ner och hänga upp dom två första maskinerna på tork. Förövrigt kom jag nyss in från en promenad med embla. Innan det diskade jag nästan allt.. fasen va mycket disk det blir på bara en dag :P

Igårkväll var jag,bubben och danne ute och cyklade, vi cyklade igenom skönsberg och över motorvägen, och bort till citygross och bubben och danne köpte en dricka och jag köpte en sandwish(glassen alltså, jag ääälskar glass,det är så gott! när det kommer till sötsaker äre nog glass jag är svagast för :P) och sen cyklade vi undermotorvägen vid gärde och igenom skönsberg igen och hem. Väl hemma satte vi igång och gjorde rabarberpaj och vispade ihop lite marsansås, så goood :)


Näe, nu äre dags att slita sig från oprah och gå ner i tvättstugan :P





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR