Torsdag

Fy vilken jobbig natt jag har haft.. ville gå och lägga mig tidigt men kom inte i säng förns strax efter 22, och då kunde jag verkligen inte sova, hade ju sovit i soffan vid middagstid och även legat där hela dagen.. började klia i öronen,näsan och munnen och tillslut började jag gråta för det var så jobbigt :P då sa bubben att jag skulle ta en ipren så det gjorde jag och efter en stund somnade jag. vaknade efter 8 nångång imorse och läste tidningen sen klev jag upp.., eller rättare sagt jag förflyttade mig från sängen till soffan. Har lyckats varit ut med embla en gång och snart äre dags igen.. kan inte nån bara komma och plinga på och säga "Hej,ska jag gå ut med din hund?" :P näe,men seriöst.. när jag var ut förut så mötte jag en som var ut med sin hund och hon hade kjol på sig,och där gick jag i mjukisbyxor och fleecetröja,fantastiskt. Men tycker synd om embla för hon både behöver och vill gå mycke längre än jag orkar just nu.

Aja,nu ska jag väl ta min stora tekopp och lägga mig i soffan, men det är inte heller skönt för det bara kliar överallt, i halsen och öronen och usch, kan man inte få sova tills man blir frisk? BLÄ!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR