Torsdageftermiddag

Jag har inte gjort så mycket idag, för ovanlighetens skull tog jag med embla på en längre sväng så hon fick springa löst (har varit dåligt med sånna promenader nu medans vi har målat) och nyss var vi ut och kastade lite boll med en tennisboll hon hittade i nån buske :P.
Fick ett mejl att ett paket jag beställde igår har skickats, det är med lite nytt smink, mineralsmink bland annat. och såklart ett läppglans :) Loooove läppglans. Hoppas att det är bra grejjer. Jag är så trött på min foundation som man får en helt annan färg i ansiktet och gärna massa linjer och grejjer, näe usch, som sagt.. hoppas det är nått bra smink :) Det var lång leveranstid så det lär dröja innan jag återkommer med det men jag visar när det har kommit ;)


Näe,nu ska jag snart ner i tvättstugan och stoppa in första maskinerna och sen kanske jag cyklar och möter bubben som var så duktig och cyklade till jobbet idag igen :) Ha en fortsatt bra dag!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR