Torsdagkväll

Nån annan som ligger dränkt i snorpapper? inte? okej..

Idag slutade bubben äntligen tidigt :) så då åkte vi och handlade lite för det var ganska tomt i frysen osså handlade vi lite till imorrn. Sen när vi kom hem gjorde älsklingen våran favvomiddag, kyckling och potatis i ugn med sallad och bea ;) hehe och fanta till det, det var supergott! (och skönt att inte behöva göra middag ;P) nu har han dock åkt för att spela nån jäkla frisbee golf :P men när han kommer hem ska vi kolla på film, blir nog den nya wallander. Vi handlade även lite godis, glass och sånna där ugnsbakade chips,måste ju testa ;) Så det ska vi mumsa på till filmen. Blev lite gladare i min förkylning när jag såg lönen också, den är jag nöjd med :) hehe. Näe,nu ska jag nog lägga mig i soffan igen.. kanske ta en strepsils för nu börjar det klia, åå,äre ingen som ska byta av mig i denna förkylning snart?





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR