Torsdagkväll

Nu har vi varit på möte med föreningen och sen har vi varit ut med embla i skogen och klättrat i berg :P innan det var det middag och jag gjorde nånting nytt, bubben fick svampsoppa och jag gjorde "wrap med grönsaker" som det så fint hette,är som tacos utan köttfärs typ ;) gott som sjutton var det,grönsaker kan vara så gott :)
Fullkorn tortilla,röd/gul paprika,morötter,gurka,tomat,champinjoner och sallad och lite hamburgedressing :)


Och innan det var jag ut i birsta och skulle träffa älskling för vi skulle kolla på en fondvägg till sovrummet,vi hittade en :) jippi. It´s niiice! Men jag tänker vara hemlig och inte berätta hur den ser ut,ni får se helt enkelt ;) Jag har ju börjat riva tapeterna i sovrummet,en vägg är nu borta.
Men jag åkte såklart ut till birsta lite tidigare för att hinna springa i lite affärer ;) hittade lite mer idag än igår ;) hehe

En söt skylt till toa :)

ett snyggare durkslag än det röda i plast vi hade ;)

En snygg låda som jag tänker pyssla lite med och ha kryddor i!

Två bollar

På bikbok hade dom idag 50% på alla grejjer!! kanon! detta maglinne hittade jag,tänkte dock inte visa magen utan tänkte ha ett lite tajtare linne under bara ;)

Ett par randiga tights/leggins som jag har velat ha,nå passade jag på ;)

Den här tubtopp/klänningen hittade ja faktiskt igår men la undan det,och tur var ju det för jäklar va folk det var där idag :P vet inte varför jag inte köpte det direkt igår.. skitsnygg på :)


Näe,vad säger ni.. dags för kvälls fika kanske ;)





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR