1 Mars - Äntligen.

Körkortet är klarat!! Äntligen! Jippiiiii :D
fan va skönt det var när han sa.. "du har tagit körkort idag"
"Äre sant?!" sa jag då :p. haha

Näe,men riktigt skönt att ha det gjort faktiskt.
Så stort tack till alla som har hjälpt mig till det här
efterlängtade kortet! : )
vi kom nyss hem till danne efter att ha varit och sprungit
i källaren på sjukhuset.. tydligen brukar folk jogga där nere
så vi gjorde också det,jag fick köra dit :P haha.

direkt efter att jag hade klarat det så gick jag till mamma osså
ringde jag och sa att jag hade hennes täckbyxor som hon skulle få
tillbaks så jag bad henne komma till dörren osså när hon kom så sa
jag "jag har inga täckbyxor..,MEN JAG HAR ETT KÖRKORT!"
haha,hon blev lika tokig som jag ungifär :D
så imorrnkväll ska jag och älski till mamma och fira med sushi! :)
(aldrig ätit så måste prova ju ;) ) osså äre ju Desperate housevifes!

Jag säger precis som mamma sa idag, Nu känns allt så bra. :)
Nu bjuds det på fika här hos henrikssons,ha en trevlig kväll nu :)


Anonym

GRATTIS!!!!!! :D Nu äre fan bara jag kvar:P


Blogg: http://emeliebee.blogg.se/
Hanna

Tack :D . Ja,fan.. de är bara å köra på! :D

fia

GRATTIS :D


Blogg: http://soffelin.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR