Fredag

Goddagens!

Idag lyckades jag sova till 10 iallafall!
vi fick ju som sagt upp rullgardinen igårkväll
så det var äntligen mörkt i rummet :)
Låg och drog mig till halv 11 sen gick jag upp.
Käkade ett päron och drack en kopp te sen gick jag ut med
embla. Lunchen idag bestog av en macka med keso och en
med leverpastej,har alltså inte ätit så mycket idag.

Nu ska jag ta och smeta in lite ansiktsmask och sedan hoppa
in i duschen och tvätta håret sen ska jag även hinna med
att måla naglarna,manikyr såklart ;).

Ikväll blire tacos och sen ska vi handla lite tills imorrn
för vi ska grilla hos danne igen :P jag slutar 17 imorrn så
det blir ju perfekt. Jag hade tänkt mig några cider men älski hade
tänkt nått annat så jag blir tydligen nykter och får köra.. boooring.

här kommer iallafall bilder på vårat nya fina fönster i sovrummet!
(var jätte svårt å få en bra bild)



och den gamla färgen såg ut så här..

sån jäkla skillnad! och så himla mycke finare i vitt! jag är väldigt nöjd :)

Önskar er en trevlig fortsättning på denna fredag!


djustd

d va jätte fint! :) Önskar dig en underbar lördag! Kram :)


Blogg: http://djustd.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR