Fredag

Imorse var jag uppe 05.30,härligt :p
vid halv 7 åkte vi hemifrån och älski släppte
av mig på dagis och sen åkte han på sitt jobb.
När jag kom dit var det inga barn där men dom droppade
in lite eftersom och sen åt vi frukost och sen har vi varit ute,
lekt "hela havet stormar" och spelat "råttfällan" och lite sånt.
sen har vi ätit lunch då jag fick sitta med min egen grupp
i köket som förra gången. Det var nästan roligare den här gången!
tiden går jätte fort där.

nu har jag kommit hem för en liten stund sen.
måste äta nått.. äter ju inge jätte portioner på dagis :P
sen ska jag komma på nån middag också.. alltid lika svårt.

näe,nu måste jag gå och rota i köket lite.

Dagens dagis outfit,jeans och en skjorta..
(och håret i en knut för jag hade ju planerat att tvätta det idag men
det gick ju inte när man börjar 7 :P kanske ska tvätta det nu.)






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR