Godmorron!

vi har igentligen vaknat för länge sen men vi låg kvar i sängen
flera timmar :) nu sitter jag och äter nudlar och kollar på reprisen
av körslaget.

Igår hade vi en jätte rolig kväll :)
det var amerikanskt tema på railway saloon där vi var
och det vart "Elvis-bufé" osså vare ett band som var jätte duktiga
och spelade en massa elvis låtar.
Så vi åt en massa mat,drack en massa olika drinkar och cider
och dansade,även denna gång dansade jag med bubbens chef,
han är så himla rolig :D fantastisk trevlig!
bjuder på lite mörka,suddiga bilder ;)..









Heelt otrolig stämning vare iallafall,alla var så glada och dansade och sjöng :)
tack alla för en himla rolig kväll! :)

Bjuder också på min outfit som var min spetsklänning från Nelly.com


Näe,nu ska vi väl köra igång den här dagen också,tror vi ska ut med jonas
och gå ut med hundarna,ganska fint väder idag.
Trevlig söndag allihopa!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR