Lat-middag

eftersom att jag inte var hemma förns halv 2 så hade
jag tagit ut maten ur frysen alldeles för sent så det hade inte
hunnit tinat innan vi hade svultit ihjäl :P så vi beställde biteline pizza
och bubben är och hämtar dom nu :) lyxigt. det blir sallad till lunch på
jobbet imorrn!! :P

Sen ikväll ska vi nog bort till jonas och carro igen och kanske
åka och hyra nån film och så,mysigt.

Min nya skjorta är så fin :) har på mig den ikväll.. och skön är den också!
Nyduschad och nytvättat hår,hela jag luktar rasberry från bodyshop! :)



Förövrigt så mår jag bra just nu,jag känner mig trevlig och glad
och det är härligt att känna så :) osså var barnen så goa med mig idag
och jag fick en massa kramar när jag skulle åka hem.
Och en pojkvän som kommer hem och pussar på en och säger att man har
fin skjorta ;) Fantastikt!

Nu önskar jag en fortsatt trevlig fredagkväll,kanske skriver igen innan
vi drar bort till haga.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR