Lördagkväll

Hejochhå!

imorse var jag uppe med tuppen,bokstavligen tror jag :P
06.40 var jag uppe. plattade håret,sminkade mig,klädde på mig
och åt frukost och sen fick ajag sjuts ut till jobbet och jobbade från
08.30 till 18.00,tiden gick jätte snabbt. På förmiddagen var jag i frukten
och sen plockade jag massa varor och sen på eftermiddagen satt jag
i kassan lite då och då och lite sånt.

bubben kom och hämtade mig och vi handlade till taos som det blev till
middag och danne kom och gjorde oss sällskap och nu ska vi nog kolla
på nån film.

Imorrn hoppas jag att jag kan sova lite längre.. börjar inte förns 13 imorrn
så jag kan sova bara jag vill och kan :P

Mja,det var väl det jag hade att säga just nu,har inte hunnit hända så
mycket mer :P önskar en fortsatt trevlig kväll nu!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR