lunchtime

Just nu sitter jag och äter lunch bestående
av ett äpple och en banan i skivor.
och vatten till det.

Har stått och beundrat vädret lite,våran termometer
visar faktiskt 10+!! och då lyser inte änns solen på den!
det var iallafall jätte skönt ute förut.. det blåste tillochmed varmt :P
Så jag gick ner i källarn och tog upp två stora väskor med
kläder och skulle se om jag hittade nått roligt..
inte mycke förutom den där blåa jackan jag letade för ett tag sen :)
och en svart "detektiv-jacka".
Men jag undrar när man kan börjar byta ut tjock-dunjackan
mot sånna? Med nån tjocktröjja under borde det ju gå?!

Har förövrigt diskat och nu äre dags för lunchpromenaden
och sen ska jag gå ett varv med damsugarn..

Mmm,frukt är gott : )

Fia och jag gjorde en beställning igår på HM,för mig blev det dock bara
en klänning för 69:- i favvofärgen,korall ;)
Tänkte ha ett litet skärp där i midjan. Ååå,ge oss sommar!






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR