Mysig söndag med bak

Just nu håller jag på och testar receptet som jag hittade,
nougatrutorheter det,hoppas dom blir goda!

Vi har varit hemma hela dagen eftersom bubben är lite små
seg idag,men det har bara varit mysigt och vara hemma tillsammans
en dag :) vi var och handlade förut till middagen som blev trattkantarellsoppa
med rostatbröd med ost,gott vare :) men jag märkte att vi hade glömt lite
till baket så jag åkte och köpte det som saknades och gjorde en så snygg
parkering när jag kom hem,jag var så nöjd,haha :P.

Näe,nu ska jag fortsätta med kakorna.. tror vi ska kolla på nån film sen.

Ny fin dekoration i köket :)
(svårt å få en bra bild)


Vi lyxar även till det med lite godis i våran nya söta godisskål..

Ha en mysig söndagkväll :)





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR